Bewegen, voeding
& Mindset

De combinatie tussen bewegen, voeding en mindset krijgt jou weer uit je burn-out. Wij zijn er van overtuigd dat dit je zal helpen naar een balans tussen je rust en het leven daarbuiten.

Lees meer...

Partners

mensen om je heen

Een burn-out heb je niet alleen, je partner zal er ook de nodige klappen van krijgen. Het is dan ook van belang dat je zorgt dat je op 1 lijn ligt met je partner. Deze persoon gaat super belangrijk zijn in je burn-out, het gaat je persoonlijke psycholoog worden. Je relatie komt onder spanning te staan en je partner krijgt het zwaar. Probeer je partner heel gedetailleerd je verhaal te vertellen met alle ins en outs. Het is heel belangrijk dat je partner precies begrijpt wat er aan de hand is, want er komen momenten dat je de kracht niet meer hebt om het duidelijk te maken. 

Dan is het fijn dat je begrip krijgt van je partner. Je zult de ene dag vrolijk zijn en de andere dag ben je voor jou gevoel een zombie. De ene dag kun je alles aan en de andere dag kun je niet eens thee zetten. Dit is voor je relatie vrij heftig. Dus maak je burn-out herkenbaar voor je partner en leg het probleem goed uit.

Ruzie
Dit zijn energie vreters probeer een ruzie te vermijden of probeer je rustig te houden hoe moeilijk dat ook is. Je energie is op en het laatste beetje energie wil je aan iets leuks besteden lijkt me. Kies eieren voor je geld en praat op een ander moment zodat je even op adem kunt komen. Natuurlijk mag je wel ruzie maken maar je zult snel merken dat je het de volgende keer wat rustig aan zal gaan doen.  

Reageer op dit artikel